goedkope gordijnen op maat
nergens goedkoper
levertijd 10 werkdagen

Veelgestelde vragen

Coronavirus: Moet ik ergens rekening mee houden?

Gelukkig kunnen wij ondanks het coronavirus nog gewoon ons werk doen. In ons atelier werken we in shifts zodat we op voldoende afstand kunnen werken. De levertijd van gordijnen op maat is 10 werkdagen. De bezorging met PostNL is verder contactloos en volgens de maatregelen. Heb je hier nog vragen over? Neem gerust contact met ons op!

Waar worden de gordijnen gemaakt?

De gordijnen worden gemaakt in Nederland. Echte Nederlandse ambacht dus. Op deze manier kunnen we de gordijnen ook snel bij jou bezorgen (binnen 10 werkdagen).

Wat is de levertijd?

De levertijd van gordijnen op maat is 10 werkdagen. Voor vouwgordijnen hebben we iets langer nodig om deze op maat te maken, namelijk zo’n 14 werkdagen. Gordijnrails leveren wij binnen 7 werkdagen.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Gordijnen op maat: PostNL bezorgt de gordijnen op maat bij jou thuis.

Zodra PostNL de gordijnen van ons heeft ontvangen, krijg jij een bericht met een track & trace. Zo kan je je gordijnen helemaal volgen. Komt het bezorgmoment niet uit? Dan kan je deze via PostNL nog wijzigen. Ben je niet thuis? Dan kijkt PostNL of ze het bij de buren kunnen afleveren of een afleverpunt.

Vouwgordijnen op maat: Brede producten, zoals vouwgordijnen, kunnen soms niet met PostNL geleverd worden. In dit geval schakelen wij onze vervoerder NE Distriservice in. We zullen je dan verder informeren over het bezorgmoment en de bezorging. Kleinere vouwgordijnen kunnen wel met PostNL (tot 160 cm breed ongeveer).

Gordijnrails: NE Distriservice verzorgt ook de levering van de gordijnrails.

Hoe kan ik bestellen?

Dat is heel eenvoudig! Ga naar het door jou gekozen gordijn, vul je maten en wensen in, en voeg het gordijn toe aan je winkelwagen. Vul je winkelwagen met alle gordijnen die je nodig hebt.

Je kan een uitgebreide uitleg vinden op de pagina "Gordijnen Online Bestellen".

Hoe weet ik of ik de gordijnen mooi vind?

Met de foto’s proberen wij zo dicht mogelijk bij de waarheid te blijven. De stof kan er natuurlijk net wat anders uit zien of de foto’s op jouw beeldscherm. Om er voor te zorgen dat je je helemaal zeker voelt, kan je stofstalen bestellen. Dit is helemaal gratis! Wij sturen de stofstalen dan per post naar je op. Binnen enkele dagen vind je de stofstalen in je brievenbus.

Kan ik de gordijnstof thuis bekijken?

Dat kan zeker! Daar hebben wij onze gratis stalenservice voor. De stalen sturen wij gratis per post naar je op. Zo kan jij thuis de stof bekijken en voelen. Op de gratis stalenservice pagina laten we je zien hoe je de stalen besteld.

Hoe worden de gordijnen afgeleverd?

Geplooide (enkele plooi of dubbele plooi) gordijnen worden inclusief verstelbare haakjes aan het gordijn geleverd. Zo hang je het gordijn zo in de runners van de rails.

Wave-gordijnen worden inclusief haken en runners geleverd. De runners schuif je in een rail geschikt voor wave-gordijnen.

Gordijnen met inslag ringen worden ook ophangklaar geleverd. De ringen hang je zo om je roede heen.

Vouwgordijnen worden geleverd inclusief plafond-/wandsteunen. Het vouwgordijn hang je in de steunen en je vouwgordijn is gelijk klaar voor gebruik.

Leveren jullie ook gordijnrails?

Ja! Je kan ook een gordijnrails meebestellen bij je bestelling. De gordijnrail is 300 cm lang en kan je gemakkelijk op maat zagen met een ijzerzaagje. De gordijnrail wordt compleet geleverd, dus inclusief genoeg runners, plafondsteunen en eindstoppen/eindkappen. Je vindt de gordijnrail hier.

Wat is het verschil tussen kamerhoge stoffen en breedte stoffen?

Kamerhoge stoffen zijn stoffen van 280 cm of langer. Met deze lengte zitten de stoffen op de rol. Voor "normale" kamers zijn deze stoffen hoog genoeg om een gordijn van één geheel uit te maken. Zo heb je geen verticale naden die het gordijn onderbreken.

Breedte stoffen komen het meest voor, dat zijn stoffen van 140-150 cm breed. Om de gewenste breedte te krijgen, worden deze stukken stof (ook wel banen genoemd) aan elkaar genaaid. De naad wordt altijd zo netjes mogelijk weggewerkt, als dit kan.

Hoe wordt het gordijn afgewerkt aan de onderkant?

Dit hangt af van de stof. Sommige stoffen zijn al standaard afgewerkt met een verzwaringskoord (ook wel bekend als een loodveter). Dit staat aangegeven bij het gordijn, onder de "specificaties", als dit zo is. Als dit niet staat aangegeven, dan werken we de onderkant af met een nette onderzoom.

Wil je toch graag een verzwaringskoord? Of juist toch een onderzoom in plaats van een verzwaringskoord. Neem gerust contact met ons op, dan kijken we met je naar de mogelijkheden.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kan bij Gordijn24 betalen met iDeal, PayPal, Creditcard, Bancontact en Klarna Achteraf Betalen. Lees meer over de verschillende betaalmethodes op de pagina hiervoor.

Waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen onze gordijnen standaard in Nederland en België.  Vul je een Belgisch adres in bij de gegevens? Dan zal het systeem je postcode eerst niet vinden. Klik op "Wijzig" onder het veld waar je de stad invult. Nu kan je handmatig je adresgegevens invullen.