Betalen
Je kan bij Gordijn24 betalen met iDeal, PayPal, Creditcard, Klarna (Achteraf Betalen en gespreid in 3 termijnen betalen) en Bancontact.
Je kiest de betaalmethode tijdens het afrekenproces. Hieronder wat meer informatie over de verschillende betaalmethodes:
iDeal
Als je kiest voor iDeal, word je verder in het bestelproces automatisch doorverwezen naar je beveiligde omgeving van je bank. Daar kan je de betaling doen. Na het doen van de betaling kom je weer terug op de website van Gordijn24.
iDeal in3
Kies voor iDeal in3 als je het bedrag in 3 termijnen wilt betalen, gespreid over 60 dagen. Zonder enige extra kosten. Je doet de betalingen dan met iDeal. Dit kan voor aankopen tot maximaal €5000.
iDeal doet een snelle controle op basis van je gegevens. In sommige gevallen weigert iDeal in3 de betaling naar aanleiding van de check die zij doen. Dit kan verschillende redenen hebben. Hier hebben wij helaas geen invloed op. In dit geval kan je terug naar je winkelwagen en de bestelling alsnog afronden met een andere betaalmethode.
Tijdens het bestellen doe je de eerste betaling, een derde van het totaalbedrag. Wij gaan dan gelijk voor je aan de slag en je gordijnen gaan in productie. De tweede termijn betaal je binnen 30 dagen, de derde termijn binnen 60 dagen.
PayPal
PayPal is een online betaalmethode en kan je gebruiken als je zelf een account hebt bij PayPal. Kies voor PayPal en log verder in tijdens het bestelproces met je PayPal account, als hierom gevraagd wordt.
Creditcard
Kies voor CreditCard als je met Visa of Mastercard wilt betalen.
Klarna In termijnen of Achteraf Betalen
Je kan kiezen voor Klarna als je in termijnen of achteraf wilt betalen. Je betaalt de bestelling dan via Klarna. Bij achteraf betalen betaal je het gehele bedrag binnen 30 dagen. In termijnen betaal je het bedrag in 3 termijnen.
Ook kan je kiezen voor KLarna als je in termijnen wilt betalen. Je betaalt de bestelling dan via Klarna en kan dit in drie termijnen afbetalen.
Tijdens het bestelproces kies je voor Klarna. Op een gegeven moment worden jouw gegevens gevraagd door Klarna en gecheckt. Klarna doet een check en na een positieve uitkomst is je bestelling afgerond.
In sommige gevallen weigert Klarna de betaling naar aanleiding van de check die zij doen. Dit kan verschillende redenen hebben. Hier hebben wij helaas geen invloed op. In dit geval kan je terug naar je winkelwagen en de bestelling alsnog afronden met een andere betaalmethode.
Bancontact
Bancontact is een betaalmethode geschikt voor veel Belgische banken. Als je kiest voor Bancontact, kan je afrekenen in de beveiligde omgeving van jouw bank.