Ruilen & retourneren
Het ruilen en retourneren van gordijnen op maat
Vaak geldt dat je binnen 14 dagen iets kan ruilen of retourneren. Dit geldt alleen niet voor gordijnen op maat. Dit is omdat de gordijnen helemaal voor jou op maat gemaakt worden, met de specificaties die jij opgeeft. Daarom is het helaas niet mogelijk om de gordijnen te ruilen of te retourneren.
Het ruilen en retourneren van gordijnrails en onderdelen
Onze gordijnrails en accessoires vallen wel onder het herroepingsrecht. Dit houdt in dat je het recht hebt om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te annuleren. Dan heb je nog eens 14 dagen om de producten te retourneren.
Als je alles retourneert, krijg je ook de eventueel betaalde verzendkosten terug. De retourkosten zijn wel voor eigen rekening. De kosten hiervan variëren, raadpleeg de vervoerder voor tarieven.
Wil je gebruik maken van het herroepingsrecht (alleen voor gordijnrails, railverbinder en wandsteunen)? Stuur dan een mail naar info@gordijn24.nl en we regelen het.
Wat als ik een klacht heb?
Ook al mogen je gordijnen niet geruild of geretourneerd worden, als je niet tevreden bent dan helpen we je natuurlijk. Wij kijken graag samen met je naar een oplossing voor het probleem. Daar komen we vast wel uit. Het beste kan je een mail sturen naar info@gordijn24.nl. Binnen 1 werkdag kan je een reactie van ons verwachten, zodat we het verder met je kunnen oplossen.
Wat als ik niet tevreden ben?
Ook in dat geval kijken we graag met je naar een oplossing. Stuur gerust een mail naar info@gordijn24.nl en we komen er binnen 1 werkdagen bij je op terug.